Загальні положення
Інтернет-магазин «FATHOUSE» надає офіційну гарантію від виробника на весь асортимент продукції, що продається. На всі товари, куплені в нашому інтернет-магазині, поширюється дія Закону України «Про захист прав споживачів»
Гарантія надається в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті, або в супутніх документах, що додаються до кожного товару при продажу. Гарантійні випадки вирішуються в авторизованих сервісних центрах виробника. Підставою для гарантійного обслуговування є наявний у Вас оригінальний товарний чек або гарантійний талон із зазначенням дати продажу і печаткою нашого магазину. Адреси та телефони сервісних центрів містяться в гарантійному талоні.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на періодичне обслуговування, ремонт і заміну частин у зв'язку з їх моральним зносом.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 3 ст. 4 Закону України «Про захист прав споживача» перед початком експлуатації покупець зобов'язаний уважно ознайомитися з інструкцією та правилами експлуатації купленого вироба.
Всі претензії по придбаних товарах направляйте на [email protected]
Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?
Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками. Адреси та телефони сервісних центрів ви можете знайти на гарантійному талоні.
Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються:
- Модель
- Серійний номер
- Гарантійний термін
- Дата продажу товару
Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.
Термін ремонту визначається авторизованим сервісним центром, в разі виникнення проблем з сервіс-партнером, ви можете звернутися сюди: [email protected]
Де і як можна зробити обмін або повернення товару?
Згідно статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий в магазин протягом 14 днів, якщо не порушені наступні умови:
- Товар, не був у вжитку і не має механічних пошкоджень, слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію.
- Товарний вигляд збережений - тобто залишилися всі ярлики, наклейки і інше приладдя товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, запакований як при першій покупці.
- Присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку) збережені всі ярлики і заводське маркування.
Якщо товар не працює - обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені, заводський брак, або неможливості гарантійного ремонту.
Просимо Вас звернути особливу увагу на те, що у випадку, якщо Ви плануєте обмін або повернення з причини, що товар не задовольнив Ваші потреби (Ви не уточнили певних важливих для Вас характеристик в описі товару або у менеджера, невірно обрали розмір/колір/інші особливості в замовленні або після отримання Вами товару з'явились нюанси, які не обговорювались при оформленні замовлення) - всі витрати з траспортування товарів оплачуються покупцем. Просимо бути відповідальними і обачними в своєму виборі для запобігання непорозумінь!
У яких випадках гарантія не надається?
- Товари в одноразовій упаковці, якщо вони були розпаковані;
- Порушення збереження гарантійних пломб;
- Наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- Порушення правил використання;
- Несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
- Рекомендовано товар, тобто товар, привезений в Україну або виготовлений за індивідуальним замовленням;
- Товари, що не підлягають обміну відповідно до "Закону про захист прав споживачів
- Будь-яка продукція, після установки (монтажу); наприклад: укладена керамічна плита.
Гарантійні зобов'язання і гарантійне обслуговування не поширюється на Товар в разі:
- Випадкового пошкодження (дефекти завдані клієнтом);
- Пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- Пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
- Пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
- Пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- Природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
- Пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;
- Наявності на виробі ознак ремонту / монтажу не уповноваженими особами.
Для повернення товару покупець повинен написати заяву на повернення товару.
У заяві викласти причину повернення товару і вказати бажання замінити товар або повернути гроші. Крім того в заяві обов'язково необхідно вказати наступну інформацію:
- Дані документа, що посвідчує особу покупця, який повертає товар (серія і номер паспорта, дата і місце видачі);
- Дані про товар (найменування, фабричний (серійний) номер, модель, артикул, дата продажу, вартість товару за станом на момент продажу);
- Суму сплачених за товар коштів.
Повернення грошей можливе протягом 7 днів з дня подачі заяви за умови наявності товарного чека і документа, що засвідчує особу покупця.